Mitt liv som mobbad

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Mitt liv som mobbad - 4 december 2013 21:12

Tja! igår så fick jag och mamma pappren om att skolan och hela kommunen har fått en anmärkning och är anmälda till skolinspektionen. ÄNTLIGEN! jag kunde inte förstå att vi vann mot skolan. Jag ha bestämt mig för att jag ska gå i skolan igen och höja mina betyg,jag gick dit idag men det gick inte särskilt bra. Dagen började med att jag vaknade till mitt alarm och gjorde i ordning mig och sen körde mamma mig till skolan för jag vågar inte längre åka buss tack vare mobbningen. När jag kommer till skolan så ser jag (nu kommer jag börja skriva namn på mobbarna för det är svårt att hålla koll annars.) Heidi(en av mina gamla vänner och även 1 av dom 2 tjejerna som hittade mig när jag grät),Jesper(killen som gick över till mobbarnas sida när han kom tillbaks efter 2 år),Anton(mitt ex),Linnéa(en av mina fd bästa vänner men nu en mobbare) som sitter och pratar om smset som jag skickade till Anton igår på Facebook messenger. Jag kunde se hur dom stirrade på mig och pratade bakom ryggen. Men såklart så är jag väl van. Det jag inte visste var att Linnéa också var med Heidi för heidi gillar inte ens henne har hon sagt! Min elevassistent som går med mig efter varje rast gjorde inte det på hela dagen förutom på slutet när mamma skulle hämta mig från skolan. Idag har jag: Blivit puttad av Jesper,fälld av Meda(jag vet inte om det var med flit eller inte) (Meda är den utländska tjejen som tog mina vänner),Några killar ur min klass(hela åttan) skrek mitt namn och bad mig komma när jag pratade med en lärare som skulle följa med mig till lektionen. Läraren ville gå med men jag sa nej så jag gick dit och då sa en av killarna att Hanna och Kajsa(dom största mobbarna och tvillingsystrarna som jag en gång var vän med) att jag skulle få 100 000 kr av skolan och jag vet inte mer vad dom har snackat för skit men om skolan inte har gjort något föränn den 28 februari 2014 så kommer jag få skadestånd. Fast jag vet ju inte hur Hanna och Kajsa visste det såklart...Dom kollade väl min facebook eller något.. Men imorgon är det nog och mamma ska polisanmäla Kajsa,Hanna,Jesper,Anton,Linnea,Eric och kanske Madde(alla mobbarna) imorgon för såhär kan det absoulut inte fortsätta. Det har gått 4 månader sedan detta började och ingenting har hänt från skolans håll. Det är mer jag som får ta straffen för det dom har gjort och gör och kommer att göra och det tycker jag är ett stort fel. Dom försöker allt dom kan för att ta ALLA mina vänner,även dom som jag pratar med tar dom. Men denna gången är jag här för att stanna. Kasta skit på mig om ni vill,bara gör det. För det kommer ni få ångra.

Presentation


Det här är berättelsen om mitt liv. Respektera och om du inte har något snällt att säga,säg det inte alls.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards