Mitt liv som mobbad

Direktlänk till inlägg 9 december 2013

Vintern får mig på bättre humör

Av Mitt liv som mobbad - 9 december 2013 22:21

9 December 2013


Har fått en ny tid till BUP och sjukhuset nästa vecka nån gång..känner inte alls för det..får ångest varje gång och i ett ögonblick så känns det som att jag inte existerar(det är faktiskt en rätt så läskig känsla) varje gång jag kommer dit så börjar jag må piss rent ut sagt. Jag känner mig liksom instängd i mig själv på något sätt. Skolan och bussen,ja vad kan man säga? Jesper har bytt grupp till 8:2 och det har Heidi också,Heidi påstod att hon var mobbad av Erika(viket inte ens är sant,heidi biter och slår folk ganska ofta men hon ändrade sig ganska så mkt när hon blev kär i en kille och jag tyckte att jag och heidi var jättebra vänner och att vi hade kul tillsammans..problemet var nog att jag har svårt att vara med folk på fritiden och efter skolan..Det känns så konstigt..Jag har inte varit med någon på 4 månader och sovit över eller något sånt(förutom i Danmark på konfirmationslägret som jag drömmer om varje natt,det liksom hemsöker mina drömmar) men jag är väl rädd att jag ska säga något fel eller vad som helst.Jag vet oftast inte vad man ska göra eller vad man ska säga när man är med någon och det känns liksom så fel ibland. Jag,Emma och Erika har blivit vänner igen idag i alla fall och det känns bra att ha mer folk som litar på mig. Jag och Ronja berättade för Erika vad Heidi har sagt om henne(att hon mobbar henne,slår henne,bara är med henne för att hon inte hade nån annan att va med). I början trodde jag på heidi när hon först berättade det(1 månad sen typ) men sen så såg jag ju själv att hon ljög om det ..Jag kan inte fatta hur hon kan lita på Jesper och Linnea..Nu går hon i samma klass som dom också! Jag trodde att jag och heidi skulle bli bästisar helt och hållet men nu kommer det aldrig att bli så..

 

Jag hatar mobbning..Varför ska man trycka ner någon som redan ligger ner eller sparka på någon som redan ligger ner? Jag hatar den här världen och människorna i den.. Imorgon eller på Onsdag så ska mamma polisanmäla Jesper,Linnea,Kajsa,Hanna och Eric för trakasserier,förtal och en massa annat troligen identitetstöld,hackning,psykisk mobbning. Skolan bryr sig inte och jag blir bara så sur på dom! Heidi och jesper fick byta men vad händer om löftet med mixade klasser? Jo,INGET. Varför? INGEN BRYR SIG. Det är bara att inse liksom men jag ger inte upp hoppet om att jag ska klara dom 8 sista dagarna i skolan,jag VET att jag klarar dom.

 

Vädret ute får mig att bli gladare eftersom vi kommer närmare och närmare jul. Julen är min favorithögtid och något som jag uppskattar och beundrar djupt. Julbaket,Julgranständningen,Pynta julgranen,Kolla på Kalle Anka,Att få vara med sina nära och kära,Att få julklappar och att få ge julklappar,julmaten,tomtarna,ljusen,snön,vintern, jag älskar allt som har med julen att göra och det jag älskar mest med julen är nog vår familjs traditioner.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Mitt liv som mobbad - 24 december 2013 00:18

23 December 2013   Julen infaller om precis 5 minuter och även fast det är jul så känns det inte så..det känns som en vanlig dag på något sätt.när man var liten så kändes julen så lång och rolig och man kände verkligen av all julstämning men nu ...

Av Mitt liv som mobbad - 23 december 2013 00:20

22 December 2013   min dag? mitt liv? min existens? SKIT ALLTIHOP!!!   Idag gick jag ut och va med julia(min barndomsvän) och vi gungade och klättrade i träd och hade jättekul och pratade minnen i flera timmar. Sen så kom Jesper,Linnea och H...

Av Mitt liv som mobbad - 18 december 2013 20:25

18 December 2013   Shoppat nya kläder idag som jag är jättenöjd över. Vi handla mer julprylar och julklappar oxå och satte upp och på Fredag blir det att slå in dom också. Ska även (kanske) va med Julia(min barndomsvän)på fredag hoppas jag väl ...

Av Mitt liv som mobbad - 16 december 2013 18:50

16 December 2013   Såå..den här killen som jag gillar. Han gillar mig med mer än en vän! men vi måste träffas innan vi kan bli ihop,men han är världens gulligaste och han skulle verkligen vara min drömpojkvän och prins. Men jag vill ju inte ha s...

Av Mitt liv som mobbad - 15 december 2013 12:25

15 December 2013   Jag gjorde en väldigt dum sak igår natt..jag ångrar det hur mycket som helst och nu vet jag inte vad jag ska göra..jag fattar inte ens varför jag gjorde det eller varför mina känslor måste bli så konstiga..Jag önskar att jag a...

Presentation


Det här är berättelsen om mitt liv. Respektera och om du inte har något snällt att säga,säg det inte alls.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards