Mitt liv som mobbad

Direktlänk till inlägg 7 december 2013

Here we go again

Av Mitt liv som mobbad - 7 december 2013 19:46

7 December 2013

 

Here we go again.Känner mig lite ensam fast ändå inte. Jag känner och pratar mest med folk över internet och jag har så svårt att ta kontakt med folk irl. Jag hatar att vara såhär blyg och det känns som om jag kommer få skit i skolan på måndag eller att nån har sagt nåt jävla rykte till. Mamma brukade köra mig (förra veckan) för att jag inte vågar åka buss men nu måste jag åka buss på måndag och hela tiden framöver.. Vet inte alls hur det ska gå och jag känner mig jävligt rädd för det också. Alla hatar mig och jag försöker liksom att acceptera det men ibland är det svårt och det känns som om en hel våg av ångest och rädsla svämmar över mig och jag dränks i den. Hur ska jag få alla att tro på mig? att tro på sanningen? det är svårt att tro på en person som står själv och tydligen enklare att tro på ett gäng som ljuger.. Ibland kan jag inte förstå hur folk tänker. Eller vad fan alla håller på med. Ungdomar måste ha sex annars är man en tönt,om man har sex så är man en hora. Om man är smal så säger alla att man är för smal och när man är tjock blir man retad för det. Den här världen är galen. Alla dömmer varandra utifrån saker som är obetydliga. Man ska se insidan och personligheten innan man är elak och dömmer och sånt. Folk borde lära sig det. Jag lärde mig det. Dom populära som man nästan alltid kallar dom vet kanske inte ens att dom är populära och när man väl ser insidan så ser man att dom inte är så perfekta eller mår så bra dom heller.

 

Ärligt talat så vet jag inte vad folk har emot mig eller varför just alla hatar mig. Jag ställer mig den frågan ganska ofta nyligen men jag får aldrig något svar. Jag kanske var en bitch förut men man kan faktiskt förändras och det har jag gjort. Jag har mognat ifrån allt skitsnack och alla lögner och nu säger jag bara sanningen,för att om man ljuger så kommer alla till slut få reda på det så vad är det för idé liksom?

 

Jag skulle ju på tomteparad med min mamma,julia och min mammas kompis men det blev inte så :( Jag fick feber och vi åkte och köpte pizza istället(jag bjöd). Och sen så tände vi lite ljus och kollade på en film som heter "Sorority Wars" och den var jättebra! Jag kunde tyvärr inte behålla maten så jag spydde upp allting igen. Jag har gått upp 9hg i vikt och det känns som om hela min värld ska gå under för det. Det är as mycket och jag måste försöka gå ner det igen.

 
 
Julia

Julia

8 december 2013 22:36

Vad menar du med " hur mår du"?

http://Juliajul.bloggplatsen.se

Mitt liv som mobbad

8 december 2013 22:38

du sa att du kände precis som jag och då ville jag veta hur du mår..

 
Julia

Julia

9 december 2013 12:53

Jag känner mig ensam och mår inte så bra är också väldigt blyg o har svår att hitta vänner så jag hittar vänner på nätet i stället, tror jag känner lite som du gör men jag vet ju inte fullt ut, jag känner även en hel del annat men det är inte något jag vill skriva här.....

http://Juliajul.bloggplatsen.se

Mitt liv som mobbad

9 december 2013 22:20

okeyy har du facebook eller något som vi kan prata på?

 
Julia

Julia

10 december 2013 08:34

Ja jag har Facebook men jag vill inte lägga till folk som jag inte känner riktigt men vi kanske kan skriva på kik eller Skype?

http://Juliajul.bloggplatsen.se

Mitt liv som mobbad

10 december 2013 18:33

Ja vad heter du på kik då?

 
julia

julia

10 december 2013 18:36

där heter jag juliaplutis

http://juliajul.bloggplatsen.se

Mitt liv som mobbad

10 december 2013 18:38

okeyy ska skicka till dig snart

Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Mitt liv som mobbad - 24 december 2013 00:18

23 December 2013   Julen infaller om precis 5 minuter och även fast det är jul så känns det inte så..det känns som en vanlig dag på något sätt.när man var liten så kändes julen så lång och rolig och man kände verkligen av all julstämning men nu ...

Av Mitt liv som mobbad - 23 december 2013 00:20

22 December 2013   min dag? mitt liv? min existens? SKIT ALLTIHOP!!!   Idag gick jag ut och va med julia(min barndomsvän) och vi gungade och klättrade i träd och hade jättekul och pratade minnen i flera timmar. Sen så kom Jesper,Linnea och H...

Av Mitt liv som mobbad - 18 december 2013 20:25

18 December 2013   Shoppat nya kläder idag som jag är jättenöjd över. Vi handla mer julprylar och julklappar oxå och satte upp och på Fredag blir det att slå in dom också. Ska även (kanske) va med Julia(min barndomsvän)på fredag hoppas jag väl ...

Av Mitt liv som mobbad - 16 december 2013 18:50

16 December 2013   Såå..den här killen som jag gillar. Han gillar mig med mer än en vän! men vi måste träffas innan vi kan bli ihop,men han är världens gulligaste och han skulle verkligen vara min drömpojkvän och prins. Men jag vill ju inte ha s...

Av Mitt liv som mobbad - 15 december 2013 12:25

15 December 2013   Jag gjorde en väldigt dum sak igår natt..jag ångrar det hur mycket som helst och nu vet jag inte vad jag ska göra..jag fattar inte ens varför jag gjorde det eller varför mina känslor måste bli så konstiga..Jag önskar att jag a...

Presentation


Det här är berättelsen om mitt liv. Respektera och om du inte har något snällt att säga,säg det inte alls.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards