Mitt liv som mobbad

Direktlänk till inlägg 18 december 2013

Trust.

Av Mitt liv som mobbad - 18 december 2013 20:25

18 December 2013


Shoppat nya kläder idag som jag är jättenöjd över. Vi handla mer julprylar och julklappar oxå och satte upp och på Fredag blir det att slå in dom också. Ska även (kanske) va med Julia(min barndomsvän)på fredag hoppas jag väl på. Ska till BUP och sjukhuset imorrn..ÅHH JAG VILL BARA INTE!! måste det men ..NEJ.. bara neeej. Det kommer bli så jävla jobbigt. Efter det ska vi träffa en av mammas gamla kompisar..kul? NEJ -_-' Jag hatar folk..och att träffa folk hela tiden gör bara allt värre. Så många människor på en dag liksom. Får väl försöka klara mig iallafall. Kommer seriöst få panik på BUP imorgon iallafall..och måste berätta för hon på sjukhuset att jag har ont nedanför revbenen så får dom väl undersöka det eller något. Ska även få mina provsvar sen förra gången jag tog prover(för 1 månad sen ungefär) Det verkar iallafall inte vara något allvarligt men man vet ju aldrig. Kommer kännas svårt att berätta allt som hänt. Speciellt som jag inte kommer ihåg allting som händer och har hänt. Min hjärna förtränger liksom minnena eller något och jag börjar bli ganska konstig. Känner mig inte lika konstig idag som förra veckan men känner mig ändå annorlunda på nåt sätt. Vet inte hur eller varför. Det är bara en läskig och konstig känsla helt enkelt. Ett tag klarad jag inte ens av att lyssna på musik och jag försökte sova bort dagarna(därför har jag inte vart så aktiv). Jag visste eller vet egentligen inte vad jag gör med mitt liv eller hur min framtid ska bli och det skrämmer mig rejält.

 

Killen jag gillar eller nåt sånt(är förvirrad och kan inte tolka mina känslor på ett bra sätt) säger att han gillar mig mer än bara som en vän och att det kanske kommer bli något när vi träffas men jag vågar inte berätta för någon hur jag känner för honom,jag vill helt enkelt inte att saker ska bli fel eller att nån ska förstöra saker för oss. Han kallar mig vacker,söt,underbar,perfekt,sexig och en massa sånt. Han är verkligen gullig och jag kände förut att jag kunde lita på honom. Men man vet ju aldrig ifall han håller på med samma saker med andra tjejer(jag är inte svartsjuk,jag är bara jävligt rädd för att bli sårad igen..som vanligt!) Jag har blivit utnyttjad förut av killar jag har gillat och jag är "done with it". Dom liksom bara "jag gillar dig" efter typ 5 minuter "skicka bild" "vill ha sex med dig",osv..Jag hatar när killar är såna..Killar är killar det förstår jag men dom behöver väl inte vara players för att få sex? Det är så patetiskt och elakt.

 

Kajsa. Hur ska jag beskriva henne? Jo,hon har alltid tagit det som är mitt..Min första pojkvän..en kille på distans..Han försökte utnyttja mig genom att be mig skicka bild på mina bröst och då va jag med kajsa. Jag skulle gå på toa. Gissa vad hon gör? Hon låtsas va mig och skypar med min kille och visar brösten för han och sin bh. Hanna(hennes tvilling) berättade det för mig och såklart började vi bråka men till slut var det mig dom blev arga på. Hon tog Jesper ifrån mig (killen som är en mobbare och som jag var kär i,i 2-3 år..) HON SKA JÄMT HA DET JAG HAR..hon är seriöst avundsjuk på mig.. Orkar inte med henne bara. Hoppas hon får ett skitliv! Jag skiter om jag är elak nu eller nåt men hon har åsamkat mig så mycket smärta,2 sjukdomar och en massa ändlösa skrik och tårar. Jag har aldrig hatat en person så mycket förutom han som misshandade min mamma i 3 år i sträck nästan varje dag. Den jävla alcholisten..Vill inte skriva mer om han. Det kommer bara upp en massa dåliga minnen då.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Mitt liv som mobbad - 24 december 2013 00:18

23 December 2013   Julen infaller om precis 5 minuter och även fast det är jul så känns det inte så..det känns som en vanlig dag på något sätt.när man var liten så kändes julen så lång och rolig och man kände verkligen av all julstämning men nu ...

Av Mitt liv som mobbad - 23 december 2013 00:20

22 December 2013   min dag? mitt liv? min existens? SKIT ALLTIHOP!!!   Idag gick jag ut och va med julia(min barndomsvän) och vi gungade och klättrade i träd och hade jättekul och pratade minnen i flera timmar. Sen så kom Jesper,Linnea och H...

Av Mitt liv som mobbad - 16 december 2013 18:50

16 December 2013   Såå..den här killen som jag gillar. Han gillar mig med mer än en vän! men vi måste träffas innan vi kan bli ihop,men han är världens gulligaste och han skulle verkligen vara min drömpojkvän och prins. Men jag vill ju inte ha s...

Av Mitt liv som mobbad - 15 december 2013 12:25

15 December 2013   Jag gjorde en väldigt dum sak igår natt..jag ångrar det hur mycket som helst och nu vet jag inte vad jag ska göra..jag fattar inte ens varför jag gjorde det eller varför mina känslor måste bli så konstiga..Jag önskar att jag a...

Av Mitt liv som mobbad - 13 december 2013 22:09

13 December 2013   Ångesten sitter i hela tiden och idag var jag o mamma på ett möte med rektorn,en kurator,matteläraren,skolsköterska och en annan lärare och dom bestämde att eftersom jag inte klarar av att gå till skolan så ska jag få som typ ...

Presentation


Det här är berättelsen om mitt liv. Respektera och om du inte har något snällt att säga,säg det inte alls.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards