Mitt liv som mobbad

Direktlänk till inlägg 6 december 2013

Better than usual

Av Mitt liv som mobbad - 6 december 2013 00:30

6 december 2013


Idag så har det väl inte hänt så mycket. Egentligen skulle jag åkt till BUP och ätstörningscentralen idag men det blev snöstorm och vi kom aldrig iväg och jag gick inte till skolan idag för jag skulle nog ändå varit ledig. Jag vet inte hur det går med den jävla ryktes spridningen i skolan men shit the same. Asså jag har slutat bry mig,jag är bara så trött på allting. Men jag tänker absolut inte ge upp nu! Jag är bättre än mobbarna och det vet jag. Jag har umgåtts och haft kul med en av mina bästa barndomsvänner. Vi gick ut i snön och vi gjorde snöänglar,hoppade i snöhögar och sprang genom andras trädgårdar(fast jag ramlade haha)   Det känns som om livet börjar gå lite framåt. Det är konstigt att man kan känna sig starkare när man inte har någonting kvar nästan. Men jag ska börja vara med människor mer och inte bara sitta hemma och må skit! Det känns som om alla alltid tycker att allt är mitt fel. Men felet är dom människorna,just saying. Jag är trött på att bli behandlad utan respekt och bli mobbad. Jag vill ha revenge. Polisanmälan på mobbarna kommer in nästa vecka och jag hoppas att det hjälper(troligen inte). Jag SKA klara den här striden även om jag förlorar mina vänner för om dom verkligen hade varit mina vänner så hade dom ställt upp för mig nu! men det gör dom inte utan dom är på mobbarnas sida och det kommer dom få ångra. Alla säger att det är synd om dom som mobbar. Jag hatar när man säger så.....vafan? är det inte mer synd om den som blir mobbad elller? den som är mobbare har alla på sin sida och vet precis hur den ska vara elak så vem är det mest synd om? seriöst?!

Imorgon ska jag,mamma och Julia(min barndomsvän) på en tomteparad och först ska vi fika hos en av min mammas gamla vänner. Jag tror det kommer att bli bra och det känns bra att vara med Julia igen. Jag håller på och blir mig själv igen och det känns bra men ändå skrämmande. Jag måste seriöst spy nu för jag klarar inte av att ha all mat inne i min mage...det är bara så äckligt att den är därinne...svårt att förstå  för dom som inte går igenom samma sak men detta är mitt liv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mitt liv som mobbad - 24 december 2013 00:18

23 December 2013   Julen infaller om precis 5 minuter och även fast det är jul så känns det inte så..det känns som en vanlig dag på något sätt.när man var liten så kändes julen så lång och rolig och man kände verkligen av all julstämning men nu ...

Av Mitt liv som mobbad - 23 december 2013 00:20

22 December 2013   min dag? mitt liv? min existens? SKIT ALLTIHOP!!!   Idag gick jag ut och va med julia(min barndomsvän) och vi gungade och klättrade i träd och hade jättekul och pratade minnen i flera timmar. Sen så kom Jesper,Linnea och H...

Av Mitt liv som mobbad - 18 december 2013 20:25

18 December 2013   Shoppat nya kläder idag som jag är jättenöjd över. Vi handla mer julprylar och julklappar oxå och satte upp och på Fredag blir det att slå in dom också. Ska även (kanske) va med Julia(min barndomsvän)på fredag hoppas jag väl ...

Av Mitt liv som mobbad - 16 december 2013 18:50

16 December 2013   Såå..den här killen som jag gillar. Han gillar mig med mer än en vän! men vi måste träffas innan vi kan bli ihop,men han är världens gulligaste och han skulle verkligen vara min drömpojkvän och prins. Men jag vill ju inte ha s...

Av Mitt liv som mobbad - 15 december 2013 12:25

15 December 2013   Jag gjorde en väldigt dum sak igår natt..jag ångrar det hur mycket som helst och nu vet jag inte vad jag ska göra..jag fattar inte ens varför jag gjorde det eller varför mina känslor måste bli så konstiga..Jag önskar att jag a...

Presentation


Det här är berättelsen om mitt liv. Respektera och om du inte har något snällt att säga,säg det inte alls.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards