Mitt liv som mobbad

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Mitt liv som mobbad - 7 december 2013 19:51

      one Direction räddar mitt liv varje dag,det går inte att beskriva vad dom betyder för mig. Deras musik har hjälpt mig genom mycket och jag vet att den kommer att hjälpa mig genom det här också. Deras underbara personligheter och deras annorlunda danssteg och deras humor får mig alltid att skratta. Sättet dom bryr sig om sina prinsessor(Directioners) och sättet dom får mig och en massa andra människor att le. Deras änglalika röster och deras sätt att hjälpa andra i nöd som behöver hjälp.  Dom är mina hjältar utan mantel och dom är dom som har räddat mitt liv. Utan 1D vet jag inte vad jag skulle gjort,om jag skulle andas i detta ögonblicket. Ingenting kan få mig att sluta älska dom,för dom är nästan allt jag har(förutom min mamma). Jag drömmer om att en dag träffa dom och jag har kvar hoppet om det och jag tänker behålla hoppet tills den dagen då min dröm går i uppfyllelse. Jag älskar alla,Harry,Liam,Louis,Niall och Zayn så djupt ner i mitt hjärta och jag kommer att älska dom tills den dagen jag dör.      

Av Mitt liv som mobbad - 7 december 2013 19:46

7 December 2013

 

Here we go again.Känner mig lite ensam fast ändå inte. Jag känner och pratar mest med folk över internet och jag har så svårt att ta kontakt med folk irl. Jag hatar att vara såhär blyg och det känns som om jag kommer få skit i skolan på måndag eller att nån har sagt nåt jävla rykte till. Mamma brukade köra mig (förra veckan) för att jag inte vågar åka buss men nu måste jag åka buss på måndag och hela tiden framöver.. Vet inte alls hur det ska gå och jag känner mig jävligt rädd för det också. Alla hatar mig och jag försöker liksom att acceptera det men ibland är det svårt och det känns som om en hel våg av ångest och rädsla svämmar över mig och jag dränks i den. Hur ska jag få alla att tro på mig? att tro på sanningen? det är svårt att tro på en person som står själv och tydligen enklare att tro på ett gäng som ljuger.. Ibland kan jag inte förstå hur folk tänker. Eller vad fan alla håller på med. Ungdomar måste ha sex annars är man en tönt,om man har sex så är man en hora. Om man är smal så säger alla att man är för smal och när man är tjock blir man retad för det. Den här världen är galen. Alla dömmer varandra utifrån saker som är obetydliga. Man ska se insidan och personligheten innan man är elak och dömmer och sånt. Folk borde lära sig det. Jag lärde mig det. Dom populära som man nästan alltid kallar dom vet kanske inte ens att dom är populära och när man väl ser insidan så ser man att dom inte är så perfekta eller mår så bra dom heller.

 

Ärligt talat så vet jag inte vad folk har emot mig eller varför just alla hatar mig. Jag ställer mig den frågan ganska ofta nyligen men jag får aldrig något svar. Jag kanske var en bitch förut men man kan faktiskt förändras och det har jag gjort. Jag har mognat ifrån allt skitsnack och alla lögner och nu säger jag bara sanningen,för att om man ljuger så kommer alla till slut få reda på det så vad är det för idé liksom?

 

Jag skulle ju på tomteparad med min mamma,julia och min mammas kompis men det blev inte så :( Jag fick feber och vi åkte och köpte pizza istället(jag bjöd). Och sen så tände vi lite ljus och kollade på en film som heter "Sorority Wars" och den var jättebra! Jag kunde tyvärr inte behålla maten så jag spydde upp allting igen. Jag har gått upp 9hg i vikt och det känns som om hela min värld ska gå under för det. Det är as mycket och jag måste försöka gå ner det igen.

Presentation


Det här är berättelsen om mitt liv. Respektera och om du inte har något snällt att säga,säg det inte alls.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards