Mitt liv som mobbad

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Mitt liv som mobbad - 13 december 2013 22:09

13 December 2013


Ångesten sitter i hela tiden och idag var jag o mamma på ett möte med rektorn,en kurator,matteläraren,skolsköterska och en annan lärare och dom bestämde att eftersom jag inte klarar av att gå till skolan så ska jag få som typ hemundervisning. Fast att jag ska åka till en lokal och vara där 1 timma per dag med en lärare helt själv..Det känns ju konstigt men jag mår verkligen inte bra. Jag känner mig helt slut i kroppen hela tiden och jag somnar typ hela tiden också och när jag vaknar så kommer jag knappt ihåg vad som har hänt eller att jag mår dåigt(fast varje gång jag vaknar så vaknar jag med den här ångesten(illamåendet,yrseln,huvudvärken,m.m) och det är så himla jobbigt och nu så börjar jag glömma saker också och jag vill bara sova föralltid ibland. Ingenting har hänt idag men det är knappt någon som kontaktar mig längre eller något sådant.. Jag förstår väl det men allt är inte mitt fel. Dom anklagar mig för att det är mitt fel att jag är mobbad. JAG VET INTE ENS VARFÖR JAG ÄR MOBBAD!! pågrund av att jag inte vile va en bitch längre och att jag har det mesta men inte dom! Orkar inte skriva mer om dom just nu för mina tankar bara snurrar i mitt huvud och jag håller på och blir galen. Om mamma fick reda på hur konstig jag är på riktigt så skulle hon nog lägga in mig på psyket direkt. Jag behöver hjälp helt enkelt..och medicinerna får jag nog efter jul eller något men jag behöver dom NU! Jag vet inte vad som håller på att hända med mig för jag känner mig jämt så konstig och illamående,ångestfull,ont i huvudet,ont i revbenen och en massa sånt och yrsel. Jag vet inte vad som har hänt med mig eller varför detta har hänt.. varför känner jag mig såhär?

Presentation


Det här är berättelsen om mitt liv. Respektera och om du inte har något snällt att säga,säg det inte alls.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards