Mitt liv som mobbad

Direktlänk till inlägg 24 december 2013

<Merry Christmas >

Av Mitt liv som mobbad - 24 december 2013 00:18

23 December 2013


Julen infaller om precis 5 minuter och även fast det är jul så känns det inte så..det känns som en vanlig dag på något sätt.när man var liten så kändes julen så lång och rolig och man kände verkligen av all julstämning men nu för tiden så känns julen kort och som en vanlig dag nästan. Det är samma med födelsedagar. Vi var ute och julhandlade klart allting idag och alla julklappar är inslagna och imorgon kommer några ur familjen och ska vara med och fira och det känns verkligen som att det kommer att bli kul och att julen kommer bli bra för en gångs skull. Men jag måste börja bli mer positiv och jag tror att det kommer att gå bra för mig här i livet. Ibland vill jag dö men ibland så vet jag att jag kommer klara mig oavsett vad och det har jag bevisat nu.Jag har redan lagt undan kläderna jag ska ha imorrn och jag ska hjälpa mamma att städa och dammsuga ..(TRÅÅÅK) men det måste ju göras,sen blir det mat,kalle anka och julklappsöppning sen vet jag inte mer. Men jag är excited i alla fall. Vi skulle kolla på ett hus idag men vi körde förbi det och det va pyttelitet och såg ut som ett ruckel helt ärligt.

 

Killen jag gillar så himla mycket så att det inte är sant gillar mig oerhört mycket och han sa att han älskar mig men han vågar inte säga på vilket sätt för han tycker det känns jobbigt så jag vet inte vad jag ska tro men jag vet att han är speciell,jag har aldrig mött en människa som är så perfekt på alla sätt..han är romantisk,gullig,rolig,knasig,snäll,hjälpsam och omtänksam och söt och snygg och jag gillar han verkligen och jag vill verkligen träffa honom. Bara ha honom här hos mig just nu och kyssa han och kramas o en massa. Jag saknar han så mycket och allt jag vill ha i julklapp just nu är han. Han har så stor betydelse i mitt liv och jag kan inte låta bli att le när jag hör hans namn eller ser att han skriver något. Men jag är ändå rädd för att han ska använda mig för att glömma bort sitt ex eller för att "lura" mig eller nåt sånt. Jag litar på honom men jag är ändå rädd att han ska lämna mig när jag känner så starka känslor för honom. Så har det vart för alla andra jag gillat. Dom har lämnat mig där helt ensam med ett krossat hjärta med tusen små bitar som jag varit tvungen att plocka upp varje gång och denna gången vill jag inte att det ska bli så.Den här gången ska det bli annorlunda

 

Jag skickade videon på när Heidi bråkar med mig,trycker upp mig mot altanen och slänger och knuffar ner mig på marken till rektorn och hon ska ta itu med det direkt(för en gångs skull) men hon kommer att ringa på fredag för hon vill inte "förstöra" våran jul.(vilket skolan och mobbarna redan har gjort på ett sätt) Jag kommer aldrig att bli den jag var innan allt hände och jag börjar faktiskt acceptera den nya jag. Jag måste bara komma på vem jag är helt nu,allt förvirrar mig och jag känner mig så konstig. Jag vill va den där snälla,utåtriktade och omtänksamma personen som alla tycker om och jag vill ha killen jag gillar och jag vill flytta till en annan skola och en annan stad där jag äntligen ska kunna få hitta mig själv och va mig själv och få massa vänner och klara mig bra i skolan. GOD JUL!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Mitt liv som mobbad - 23 december 2013 00:20

22 December 2013   min dag? mitt liv? min existens? SKIT ALLTIHOP!!!   Idag gick jag ut och va med julia(min barndomsvän) och vi gungade och klättrade i träd och hade jättekul och pratade minnen i flera timmar. Sen så kom Jesper,Linnea och H...

Av Mitt liv som mobbad - 18 december 2013 20:25

18 December 2013   Shoppat nya kläder idag som jag är jättenöjd över. Vi handla mer julprylar och julklappar oxå och satte upp och på Fredag blir det att slå in dom också. Ska även (kanske) va med Julia(min barndomsvän)på fredag hoppas jag väl ...

Av Mitt liv som mobbad - 16 december 2013 18:50

16 December 2013   Såå..den här killen som jag gillar. Han gillar mig med mer än en vän! men vi måste träffas innan vi kan bli ihop,men han är världens gulligaste och han skulle verkligen vara min drömpojkvän och prins. Men jag vill ju inte ha s...

Av Mitt liv som mobbad - 15 december 2013 12:25

15 December 2013   Jag gjorde en väldigt dum sak igår natt..jag ångrar det hur mycket som helst och nu vet jag inte vad jag ska göra..jag fattar inte ens varför jag gjorde det eller varför mina känslor måste bli så konstiga..Jag önskar att jag a...

Av Mitt liv som mobbad - 13 december 2013 22:09

13 December 2013   Ångesten sitter i hela tiden och idag var jag o mamma på ett möte med rektorn,en kurator,matteläraren,skolsköterska och en annan lärare och dom bestämde att eftersom jag inte klarar av att gå till skolan så ska jag få som typ ...

Presentation


Det här är berättelsen om mitt liv. Respektera och om du inte har något snällt att säga,säg det inte alls.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards