Mitt liv som mobbad

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Mitt liv som mobbad - 23 december 2013 00:20

22 December 2013

 

min dag? mitt liv? min existens? SKIT ALLTIHOP!!!

 

Idag gick jag ut och va med julia(min barndomsvän) och vi gungade och klättrade i träd och hade jättekul och pratade minnen i flera timmar. Sen så kom Jesper,Linnea och Heidi och gungade så vi bestämde oss för att spionera på dom ifall dom skulle säga nåt elakt eller vad som helst. Så vi sprang runt och "mobbarna" gick runt också och dom såg mig till slut så vi gick in till Julia och mobbarna försökte hitta mig och letade i fel hus..(som tur var). Så jag och julia satte oss och gungade och pratade och lyssnade på musik och sjöng,då gick mobbarna och satte sig på en bänk 10 meter ifrån oss ungefär och började oxå lyssna på musik. Jag och Julia pratade och lyssnade på musik när Heidi börjar lysa med ficklampa på mig när jag gungar hur högt som helst och hon stannar min gunga och får av mig ur gungan och börjar bråka med mig och tjafsa och jag orkade inte med det så jag försökte gå iväg men då tog hon tag i min jackärm flera gånger sen började hon skrika ännu mer och jag försökte rymma men då tog hon tag vid min hals på jackan och tryckte upp mig mot altanen som står bredvid gungorna. Jag försöker komma loss men då drar hon i mig och trycker upp mig mer mot altanen,när jag till slut kommer loss ur hennes grepp så knuffar hon omkull mig med all kraft hon kan rakt ner på marken och jag slår i min höft hur hårt som helst. Sedan reser jag mig upp och försöker springa för hon är beredd att slå mig mer och hon springer efter mig en bit och Julia och jag springer hem till mig (det gjorde hur ont som helst men jag var livrädd) Vi gick och sa till min mamma och mamma,jag och julia gick till Heidis mamma och sa till och hon är ju helt konstig och börjar nästan krama min mamma..så patetisk och rädd säger jag bara. Imorgon blir det en polisanmälan på misshandel och trakasserier. Jag spelade in allt på video och det hörs precis vad som sägs och allt och det kan jag använda som bevis nu. Jag vill aldrig mer gå ut här. Jag hatar mitt liv och ibland känns det som att ALLA mår dåligt tack vare att jag föddes. Alla säger ju att mobbarna mår dåligt för att dom mobbar mig så det är mitt fel,att mamma får ta all skit är mitt fel,att min familj måste höra detta hela tiden är mitt fel och att jag ens föddes. Varför föddes jag ens?

 

Jag orkar inte mer. Mobbad,slagen,hatad,ensam,anorexia,depression..vad

mer kan gå fel nu? Just det klassbytena! Jag fick välja vilka jag ville gå med sa dom ju..Men RONJA OCH ANNA ÄR INTE I MIN GRUPP UTAN DOM KILLARNA SOM MOBBA MIG I SEXAN OCH SLOG MIG FÅR GÅ I MIN KLASS ISTÄLLET FÖR DOM, ASSÅ JAG HATAR MIG SJÄLV OCH MITT LIV OCH HELA SKOLAN OCH DETTA JÄVLA STÄLLET. VAD FAAAN SKA JAG GÖRA MED MITT LIV LÄNGRE? GÅ OCH DÖDA MIG SJÄLV ELLER ..VAD MER KAN MAN GÖRA? JAG HAR FÖRLORAT ALLT HOPP OCH NU SKA VI KOLLA PÅ EN LÄGENHET IMORRN ..MEN VAD HÄNDER OM VI INTE GILLAR DEN? JAG FÅR PANIK!! Killen jag gillar vet jag inte ens om jag gillar..allt är så komplicerat och jag är bara så rädd för att bli kär igen. Alla som jag gillat har börjat hata mig och mobba mig..helt ärligt så är det så. Jag vågar bara inte. Jag gillar han men ibland känner jag mig bara så dum..tänk om han inte menar det han skriver liksom..jag vill döda mig själv men jag vet att jag är den enda personen mamma lever för och därför kan jag inte riskera att hon dör tack vare mig.

Presentation


Det här är berättelsen om mitt liv. Respektera och om du inte har något snällt att säga,säg det inte alls.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards