Mitt liv som mobbad

Direktlänk till inlägg 8 december 2013

I alla fall..

Av Mitt liv som mobbad - 8 december 2013 22:06

8 December 2013

 

Ja nu så ska jag egentligen sova och så men jag rensade och gjorde i ordning lite i min garderob(den som står UTANFÖR mitt rum...) så himla jobbigt att inte ha en riktig garderob..Men i alla fall nu så lyssnar jag lite på One Direction och jag chattar med en massa personer. Jag tror inte längre på kärlek för att jag blivit sviken på så många sätt av flera olika personer. Men jag tror jag börjar få upp ögonen för någon som verkligen kan få mig att le när jag behöver det och jag behöver det nog mest nu. Men det värsta är nog distansen och åldern mellan oss..Egentligen vill jag inte skriva mer här men jag är ju anonym så jag kan ju tjata på så mycket jag vill haha. Men jag vet inte om jag gillar killen eller inte för vi har liksom aldrig träffats eller känt varandra så länge. Killen har humor och får mig att skratta och le. Men han är 16 och jag 14 och han bor flera mil härifrån..Jag känner mig gladare sen han började skriva till mig men det känns som om han bara skämtar med mig ibland liksom..det är svårt att säga hur men jag vågar inte lita på honom än..Min mamma vet vem han är men hon vet inte att jag skriver med honom..Han säger liksom att han gillar mig men jag vet inte på vilket sätt han menar men jag ska nog vänta och se hur det kommer gå..

 

I alla fall så ska jag gå till skolan imorgon och ÅKA BUSS,det känns inte alls bra. Jag känner mig illamående av den känslan. Men jag vet att jag måste stå ut för att jag ska få bra betyg och att jag ska klara mig bra i framtiden,det är mitt mål just nu. Mina gamla "vänner" som svek mig som gick till mobbarnas sida gillar mina bilder och det känns just nu som att jag inte har något privatliv alls. Alla ska jämt säga åt mig vad jag ska göra och sånt. Skolan,kuratorn och mobbarna säger alltid åt mig vad jag ska göra,att jag ska byta klass,att jag ska flytta,etc. Jag är bara så trött på allt tjat! Jag har hemkunskap imorgon och i min grupp så är Jesper med..Jag känner redan nu att det kommer gå skit. Bra förhoppningar jag har eller hur? Nej,men jag vet hur han är..Jag kan inte lita på någon just nu. Bara min mamma för jag vet att hon alltid ställer upp för mig oavsett vad och nu ska jag koncentrera mig på skolarbetet och en massa innan 17 december för då ska betygen vara satta. Jag gjorde klart ett hemprov i kemi idag iallafall,nu har jag bara ett omprov i slöjd,spanska prov,so läxförhör,biologi prov,idrott uppgift,och något annat som jag glömt. Men jag känner att jag måste fixa detta nu!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Mitt liv som mobbad - 24 december 2013 00:18

23 December 2013   Julen infaller om precis 5 minuter och även fast det är jul så känns det inte så..det känns som en vanlig dag på något sätt.när man var liten så kändes julen så lång och rolig och man kände verkligen av all julstämning men nu ...

Av Mitt liv som mobbad - 23 december 2013 00:20

22 December 2013   min dag? mitt liv? min existens? SKIT ALLTIHOP!!!   Idag gick jag ut och va med julia(min barndomsvän) och vi gungade och klättrade i träd och hade jättekul och pratade minnen i flera timmar. Sen så kom Jesper,Linnea och H...

Av Mitt liv som mobbad - 18 december 2013 20:25

18 December 2013   Shoppat nya kläder idag som jag är jättenöjd över. Vi handla mer julprylar och julklappar oxå och satte upp och på Fredag blir det att slå in dom också. Ska även (kanske) va med Julia(min barndomsvän)på fredag hoppas jag väl ...

Av Mitt liv som mobbad - 16 december 2013 18:50

16 December 2013   Såå..den här killen som jag gillar. Han gillar mig med mer än en vän! men vi måste träffas innan vi kan bli ihop,men han är världens gulligaste och han skulle verkligen vara min drömpojkvän och prins. Men jag vill ju inte ha s...

Av Mitt liv som mobbad - 15 december 2013 12:25

15 December 2013   Jag gjorde en väldigt dum sak igår natt..jag ångrar det hur mycket som helst och nu vet jag inte vad jag ska göra..jag fattar inte ens varför jag gjorde det eller varför mina känslor måste bli så konstiga..Jag önskar att jag a...

Presentation


Det här är berättelsen om mitt liv. Respektera och om du inte har något snällt att säga,säg det inte alls.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards