Mitt liv som mobbad

Direktlänk till inlägg 10 december 2013

FML

Av Mitt liv som mobbad - 10 december 2013 18:36

10 December 2013

 

Jag vill bara dö eller bara försvinna nu..Asså jag orkar inte mer..vad jag än gör så är det aldrig bra nog..Jag orkade inte gå till skolan idag och jag kunde bara inte sluta gråta imorse..Varför ska jag jämt vara den som gör fel? JAG ÄR BARA SÅ TRÖTT PÅ ALLT! JAG ÄR INTE OKEJ,OKEJ!? Lärarna hade tydligen kallat alla åttor till aulan idag och sagt att dom ska mixa klasserna och alla hade blivit förbannade och vissa grät..till o med erika och emma! ASSÅ VAFAN DOM HAR INTE ENS VÄNNER I 8:1 FÖRUTOM VARANDRA...BLIR SÅ FÖRBANNAD ATT DOM TYCKER SYND OM SIG SJÄLVA..JAG BIR MOBBAD OCH PUTTAD OCH FÄLLD OCH INGEN JÄVEL ENS BRYR SIG ETT DUGG OM DET. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG? VAD HAR JAG GJORT ALLA EGENTLIGEN? ALLA ÄR SÅ JÄVA HJÄRNDÖDA KÄNNS DET SOM....JÄVLA SKIT SAMHÄLLE..KAN JAG FÅ DÖ NU? JAG ORKAR INTE LEVA MER.. Min mamma klagar på mig för att jag spyr och jag får damp okej då slutar jag väl äta helt då,blir alla nöjda då? Jag ska börja svälta mig helt imorgon..ska bara gå och spy snart så är väl allt avklarat idag....JAG FALLER IGEN OCH INGEN ENS SER DET,JAG SKA ALLTID TRÖSTA ALLA ANDRA INKLUSIVE MIN MAMMA ASSÅ HERREGUD...INGEN TYCKER SYND OM MIG ELLER ENS TAR HAND OM MIG LÄNGRE...ASSÅ JAG KAN INTE SLUTA GRÅTA... OM JAG DÖR? VEM SKULLE EGENTLIGEN BRY SIG? ELLER ENS KOMMA PÅ MIN BEGRAVNING...INGEN...

 
 
Ingen bild

Emelie

10 december 2013 18:59

Stackarn! <3 :'( Ge aldrig upp! Om du mår dåligt i din skola är det nog en bra idé att byta skola, börja om på nytt. Önskar jag kunde bjuda med dig till min skola! <3 Vill inte att någon ska bli mobbad! <3

Mitt liv som mobbad

10 december 2013 20:22

Får inte byta skola(har redan försökt) tack för att du bryr dig och aww vad gullig du är

 
Anonym tjej.

Anonym tjej.

10 december 2013 20:58

Inget är ditt fel, jag känner inte dig men aa.. Du är säkert jätte fin och vacker! Ingen är värd att bli mobbad, och jag svär på att du förtjänar det bättre!! INGET är ditt fel. Har själv anorexia och en mamma som begått självmord och på min blogg bloggar jag om det anonymt. Men iallafall så verkar du vara otroligt stark och så, om du klarat dig hit klarar du allt! Styrka till dig tjejen! <3

http://www.Miinatankar.bloggplatsen.se

Mitt liv som mobbad

10 december 2013 22:17

Tack! känns jättebra att veta att andra har samma sjukdom och att dom mår skit..jag hoppas du mår bra och jag är tacksam för att du kolla in min blogg och hur mitt liv är..

 
Andrea

Andrea

11 december 2013 12:42

Du sk INTE dö!!! Allt kommer ordna sig vännen! Jag har gått igenom samma sak och att dö gör saken bara värre. Det tar tid men bet blir alltid bättre. Jag känner troligvis inte dig men jag skulle (om jag kunde) komma på din begravning. Ingen förtjänar att bli mobbad/retad. Hoppas att allt löser sig för dig <3

http://www.thelifeaboutericsaade.bloggplatsen.se

Mitt liv som mobbad

11 december 2013 18:50

Allt har blivit värre..Idag så gick jag till skolan och det var kaos. Folk skrek på mig och kastade och slog sönder stolar och hoppade sönder bord,slog sönder lampor,målade på väggarna,m.m och det var allt tack vare klassbytet och dom fick reda på att det r mitt fel för att jag är mobbad..och dom började skrika och gå på mig och jag fick vara i ett låst rum för att dom inte skulle komma åt mig. Jag fick eskorteras ut bakvägen i skolan med 3 st lärare för att dom inte skulle döda mig typ,sen så skrev dom en massa på min fb och fb messenger..minst 70 pers hatar mig nu ..kan livet bli värre nu?

 
Ingen bild

Andrea

11 december 2013 19:07

Men herregud! Du MÅSTE göra något! Gå till komunen. Gråt om det behövs (funkar ofta för mig). Om du går till komunen, gråter och berättar vad som hänt så MÅSTE dom göra något. Annars sök till Plus eller något annat liknande tv-program. Tar inte skolan eller komunen tag i det innan så gör dom det efter. Dom nästan måste för tv-programmen gör en undersökning efter om hur det gått.

Mitt liv som mobbad

12 december 2013 21:51

vi ska anmäla en till gång till skolisnpektionen imorgon och nu kan jag inte heller gå i skolan för då slår alla ner mig..

Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Mitt liv som mobbad - 24 december 2013 00:18

23 December 2013   Julen infaller om precis 5 minuter och även fast det är jul så känns det inte så..det känns som en vanlig dag på något sätt.när man var liten så kändes julen så lång och rolig och man kände verkligen av all julstämning men nu ...

Av Mitt liv som mobbad - 23 december 2013 00:20

22 December 2013   min dag? mitt liv? min existens? SKIT ALLTIHOP!!!   Idag gick jag ut och va med julia(min barndomsvän) och vi gungade och klättrade i träd och hade jättekul och pratade minnen i flera timmar. Sen så kom Jesper,Linnea och H...

Av Mitt liv som mobbad - 18 december 2013 20:25

18 December 2013   Shoppat nya kläder idag som jag är jättenöjd över. Vi handla mer julprylar och julklappar oxå och satte upp och på Fredag blir det att slå in dom också. Ska även (kanske) va med Julia(min barndomsvän)på fredag hoppas jag väl ...

Av Mitt liv som mobbad - 16 december 2013 18:50

16 December 2013   Såå..den här killen som jag gillar. Han gillar mig med mer än en vän! men vi måste träffas innan vi kan bli ihop,men han är världens gulligaste och han skulle verkligen vara min drömpojkvän och prins. Men jag vill ju inte ha s...

Av Mitt liv som mobbad - 15 december 2013 12:25

15 December 2013   Jag gjorde en väldigt dum sak igår natt..jag ångrar det hur mycket som helst och nu vet jag inte vad jag ska göra..jag fattar inte ens varför jag gjorde det eller varför mina känslor måste bli så konstiga..Jag önskar att jag a...

Presentation


Det här är berättelsen om mitt liv. Respektera och om du inte har något snällt att säga,säg det inte alls.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards