Mitt liv som mobbad

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Please don't leave me

Av Mitt liv som mobbad - 15 december 2013 12:25

15 December 2013


Jag gjorde en väldigt dum sak igår natt..jag ångrar det hur mycket som helst och nu vet jag inte vad jag ska göra..jag fattar inte ens varför jag gjorde det eller varför mina känslor måste bli så konstiga..Jag önskar att jag aldrig hade gjort det för nu så kommer alla tro saker om mig..(ingen härifrån för dom hatar mig redan,men andra personer kanske..) Jag vill helst inte skriva det här för det vore pinsamt och kännas konstigt liksom. Men jag har gjort ett stort misstag helt enkelt..jag mår skit för det men jag har inte gjort något elakt mot nån kan jag iallafall säga..men jag känner mig fortfarande hur dum som helst..jag borde nog gå upp snart fast jag tänker hur mycket som helst just nu..Jag vågar inte säga nåt till mamma heller..Jag ska försöka glömma detta bara..Inte så lätt men jag måste nog försöka iallafall. Livet är inte enkelt och nu har jag nog gjort bort mig helt (IGEN!).

 

Jag har inte ätit något på 22 timmar nu iallafall och jag har gått ner ungefär 1 och ett halvt kg denna veckan. Jag klarar bara inte av att äta..mår bara så dåligt av det. Min mage krampar varje gång jag äter något och mamma tror att det är något fel på min lever elle något eftersom det krampar undere revbenen på vänster sida och jag brukar även få jätteont i revbenen också. Jag ska till BUP och sjukhuset på torsdag och då ska vi kolla upp det tror jag. Men jag vill ha mina mediciner..Jag vill kunna sova riktigt igen och kunna känna mig normal igen. Jag känner mig som ett monster just nu. Man vet aldrig vilket humör jag är på eller hur jag reagerar på vissa saker och jag äter tabletter varje dag och min mamma börjar säga att jag är beroende..hon har liksom utskrivna huvudvärkstabletter till sig själv som jag tar minst 2 varje dag..och dom är väldigt starka men jag tänker inte på det..jag bryr mig inte längre helt enkelt.

 

Vi satte upp julgranen och klädde den igår och den blev jättefin! fast jag önskar att vi hade haft en vit gran i år för dom är så himla fina! 9 Dagar kvar tills jul idag och det känns verkligen overkligt men ändå helt underbart. Vi ska fira julen ensam i år men ingen av oss vet vad vi ska göra..typ gå på bio,åka till liseberg eller åka till danmark på jullovet iallafall och det kommer att bli helt underbart och roligt verkligen. Längtar tills julafton också då man får alla julklappar och kolla på Kalle Anka. Fast jag får ångest över julmaten..

 

 

Känslan av att bli kär igen skrämmer mig totalt. Man vet aldrig vem som spelar spel med en och man vet aldrig om den andra verkligen menar det han säger. Jag är så rädd att bli lämnad helt ensam och han som nu ger mig hopp kan lämna mig när som helst eftersom vi inte bor så nära varandra. Jag saknar honom fastän jag aldrig träffat honom. Jag känner mig helt förändrad av honom och jag känner att jag kan prata om nästan vad som helst med honom. Men mina känslor skrämmer mig och jag har ingen att berätta för. Jag tror han gillar mig också men jag vet inte riktigt. Kanske inte på det sättet. Han är 16 och jag 14 och han kanske tycker jag är för ung för honom. Han säger att jag är perfekt och att han gillar mig jättemycket men jag vet inte på vilket sätt han menar för det vil han inte säga. Han älskar en annan tjej som gjorde slut med honom och jag vill att han ska vara lycklig och jag vill inte vara något andrahands val. Allt känns bara så skumt just nu. Jag kommer ihåg hur kär jag var i Anton men det är ingenting jämfört med det jag känner för denna killen. Jag har gillat en massa killar men jag gillade nog inte dom,jag var bara kär i kärleken. Jag har aldrig ens kysst någon och killen som får mitt hjärta att stanna tycker att en puss inte spelar så stor roll. Jag har aldrig vart ihop med nån på riktigt och haft ett riktigt förhållande..Om han får reda på det så vill han nog inte prata med mig igen. Han älskar den andra tjejen och dom passade faktiskt väldigt bra ihop men jag känner att jag och han också passar tillsammans och att vi är väldigt lika. Men vi får väl se.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Mitt liv som mobbad - 24 december 2013 00:18

23 December 2013   Julen infaller om precis 5 minuter och även fast det är jul så känns det inte så..det känns som en vanlig dag på något sätt.när man var liten så kändes julen så lång och rolig och man kände verkligen av all julstämning men nu ...

Av Mitt liv som mobbad - 23 december 2013 00:20

22 December 2013   min dag? mitt liv? min existens? SKIT ALLTIHOP!!!   Idag gick jag ut och va med julia(min barndomsvän) och vi gungade och klättrade i träd och hade jättekul och pratade minnen i flera timmar. Sen så kom Jesper,Linnea och H...

Av Mitt liv som mobbad - 18 december 2013 20:25

18 December 2013   Shoppat nya kläder idag som jag är jättenöjd över. Vi handla mer julprylar och julklappar oxå och satte upp och på Fredag blir det att slå in dom också. Ska även (kanske) va med Julia(min barndomsvän)på fredag hoppas jag väl ...

Av Mitt liv som mobbad - 16 december 2013 18:50

16 December 2013   Såå..den här killen som jag gillar. Han gillar mig med mer än en vän! men vi måste träffas innan vi kan bli ihop,men han är världens gulligaste och han skulle verkligen vara min drömpojkvän och prins. Men jag vill ju inte ha s...

Av Mitt liv som mobbad - 13 december 2013 22:09

13 December 2013   Ångesten sitter i hela tiden och idag var jag o mamma på ett möte med rektorn,en kurator,matteläraren,skolsköterska och en annan lärare och dom bestämde att eftersom jag inte klarar av att gå till skolan så ska jag få som typ ...

Presentation


Det här är berättelsen om mitt liv. Respektera och om du inte har något snällt att säga,säg det inte alls.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards