Mitt liv som mobbad

Direktlänk till inlägg 5 december 2013

Låt mig få sova och aldrig mer vakna

Av Mitt liv som mobbad - 5 december 2013 21:04

Låt mig få sova

Låt mig aldrig mer få vakna

Men du måste lova att du föralltid mig sakna

Jag vill leva i drömmarnas land

Bara vara med dig och hålla din hand

Ingenting är som det borde

Inget ser ut som det gjorde

Allt är hemskt

Mitt liv är sämst

Jag tror jag just nådde botten 

Varför fick just jag nitlotten?

varför just jag?

varenda jävla dag

Alltid jag som gör fel

Har inte ni gjort en hel del?

Ni säger aldrig förlå

t Ni lämnar mig i all gråt

Står där ute i regnet I byxor och ett linne

Fryser och skriker efter hjälp

Men ingen hör

Ni fortsätter med ert prat

Ni snackar om mig med ert eviga tjat

Att jag är så elak och ful

är det verkligen så himla kul?

Har ni inget bättre för er?

Nej,det är bara att ranka ner

På mig som en gång var stark

Nu? -Nej,inte alls

Jag vill hoppa från ett hus med tända ljus

Aldrig mer återvånda

Försvinna från livet

och bara gå upp i rök

som om jag aldrig funnits

säga hejdå till världen

ramla platt på marken

sluta andas och till slut dö

hjärtat slår inte längre

allt blir tyst och stilla

Ingen ser

för vem skulle egentligen bry sig?'

men det ingen visste var att jag redan för länge sedan var död..


..inombords...

 
 
julia

julia

7 december 2013 21:12

är det så du känner? för jag förstår precis för det är så jag känner. om det är så du känner kanske vi kan samarbeta genom allt om du har lust för då kan du gå in på min blogg o skriva en komentar eller så om du har lust <3

http://juliajul.bloggplatsen.se

Mitt liv som mobbad

8 december 2013 22:17

Ja det är precis så jag känner :( Jag ska kolla din blogg nu och det känns bra att någon förstår mig.. tack för stödet

Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Mitt liv som mobbad - 24 december 2013 00:18

23 December 2013   Julen infaller om precis 5 minuter och även fast det är jul så känns det inte så..det känns som en vanlig dag på något sätt.när man var liten så kändes julen så lång och rolig och man kände verkligen av all julstämning men nu ...

Av Mitt liv som mobbad - 23 december 2013 00:20

22 December 2013   min dag? mitt liv? min existens? SKIT ALLTIHOP!!!   Idag gick jag ut och va med julia(min barndomsvän) och vi gungade och klättrade i träd och hade jättekul och pratade minnen i flera timmar. Sen så kom Jesper,Linnea och H...

Av Mitt liv som mobbad - 18 december 2013 20:25

18 December 2013   Shoppat nya kläder idag som jag är jättenöjd över. Vi handla mer julprylar och julklappar oxå och satte upp och på Fredag blir det att slå in dom också. Ska även (kanske) va med Julia(min barndomsvän)på fredag hoppas jag väl ...

Av Mitt liv som mobbad - 16 december 2013 18:50

16 December 2013   Såå..den här killen som jag gillar. Han gillar mig med mer än en vän! men vi måste träffas innan vi kan bli ihop,men han är världens gulligaste och han skulle verkligen vara min drömpojkvän och prins. Men jag vill ju inte ha s...

Av Mitt liv som mobbad - 15 december 2013 12:25

15 December 2013   Jag gjorde en väldigt dum sak igår natt..jag ångrar det hur mycket som helst och nu vet jag inte vad jag ska göra..jag fattar inte ens varför jag gjorde det eller varför mina känslor måste bli så konstiga..Jag önskar att jag a...

Presentation


Det här är berättelsen om mitt liv. Respektera och om du inte har något snällt att säga,säg det inte alls.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards